Wednesday, May 2, 2012

Just some thoughts

Hi everyone.

Seriously, I'm bored to death.. Duk rumah duk rumah duk rumah.. Yesterday, I've asked my mum "Ma, nak kerja?" pastu mama cakap "Boleh, tapi siapa nak hantar...?" Kay kecewa je. Hahaha


Actually itu bukan lah cerita sebenarnya pun, aku nak cerita pasal benda lain. Hihikk.. Sekarang ni aku punya mood buat cerita datang balik. Wehooo.. macam last year, aku ade 3buah buku yang aku buat sendiri. Alaa, buku sekolah mana yang tak pakai tu aku rembat la pastu tulis cerita dekat dalam tuu.. Aku ni jenis suka menulis and cerita apa yang aku rasa menerusi tulisan.. Pergh gelabah siot ~.~ Aku minat menulis ni since darjah 3.. Nak terflash-back jap aku ingat lagi masa darjah 1 aku ada buat cerita pendek pasal 'My Scooter'.. Tak sangka wooo cerita aku tu masuk Majalah Sekolah *Hidung kembang jappp*.. Pastu masa darjah 3 aku masuk competition buat karangan pasal 'My Pet', tapi dapat tempat No.2 je pun :P

Ermm.... Konon-konon dah besar nanti aku nak jadi Novelist gituu.. Hahah Eh betul lah.. 2 buah buku aku buat in English and 1 in Malay.. Semata-mata aku pegi kedai buku beli pen feveret aku 2 3 batang pastu setiap malam aku menulis.. Hihi.. Buku-buku aku tu pun entah memana entahh.. Tapi ada lah dalam bilik aku ni.. -.-"


And aku penah lah berangan kalau aku dapat buat novel nanti aku teringin nak jadi penerbit.. Erm, drama tv3 tu pun jadi lahh. HAHAHAHA Nak buat filem? Tu jauh sangat.. tk pernah terfikir pun.. :) Pasni rasa macam nak buat balik la, tapi malas dah nak tulis.. type terus je lah kan? Dulu tu sebab buku sekolah banyak sangat lebih :P


Aku ni terlalu banyak sangat buku yang aku tulis perasaan aku dekat dalam tu.. tapi aku tak considered tu as Diary.. Pastu bila baca balik, sumpah rasa macam nak bunuh diri. Hhahaha. Malu gilaaaa -.-

-------------------------------------------------------------------------------



Joanne Rowling


Korang layan kan cerita Harry Potter.? Haaaa, Ni lah novelist dia.. Dia ni dah jutawan tahap apa pun aku tak tahu. Hhihi.. Yela, bayar royalty dekat dia untuk setiap cerita.. :D
and aku salute la dengan imagination dia nak buat cerita Harry Potter ni..


-Diana-