Tuesday, March 27, 2012

Impian tahi


Assalamualaikum everyone.

Berdasarkan tajuk aku tu "Impian Tahi", Tu laa benda yang aku duk nak sangat dari dulu. Eh, Aku tahu benda tu macam quite stupid but come on that's wht I feel.. Aku rasa macam syiokk. Okay la, Nak tau tak? Aku teringin sangat nak masuk Hospital, nak rasa duduk dalam tu macam mana. (Kalau mak aku baca ni, mampos aku kena piat telinga) Ha ha ha. Aku bukan la nak sangat, cuma aku nak rasa camne rasa duduk dalam hospital bila kita sakit. Okay, sakit aku betol2 nanti, nangis tak berlagu Diana oii. mintak benda bukan-bukan.. Tuhan nak tunjuk kejap je..

Tambahan lagi, aku ni kan kerja duk umah je.. Pastu bila aku tengok tv kan, orang yang duk pengsan-pengsan tu.. Tu pon salah satu benda yang aku teringin nak rasa, Macam ni.. Aku cuma nak tau rasa pengsan dengan tidur tu same ke? HAHA.

Aku cakap kat Hafiz pasal Impian tahi aku ni, boleh kate selalu lah. Eh... Takde lah selalu, tapi bila aku cakap macam ni, dia mesti bising kat aku, Dah elok2 sihat.. nak sgt masuk hospital, pastu dia kata kalau aku duk teringin nak masuk hospital tu je dia tknak datang melawat.. unless sakit betul2 lah -.- *Sorry lah awk dapat Gf yang cepat kena influenced dengan TV ni :D


-Diana-