Thursday, June 21, 2012

If you only had a chance....



Assalamualaikum (Tak jawab dosa, kalau jawab sayang) Hihi..

First off all, aku sangat kecewa.. Kecewa sebab apa? Sebab time aku dah nak blah ni tv3 duk banyak pulak siar kan rancangan yang menarik. This is so unfair. Mara Clara > Suri > Dejavu di Kinabalu > Ameera.. Hari-hari tau aku layan cerita-cerita ni :') Tak pernah missed. K tipu, kalau tak sempat tengok siang, malam aku akan tengok secara online dekat Tonton.com . Betapa setianya aku dengan rancangan Tv ni. haha

Lepastu baru-baru ni kat channel 711 ada cerita 90210 (season 4).. Aku lagi la rasa sebal sebab 90210 ni dari season 1 aku layan.. Tiba-tiba sekarang aku kena stop. Phewww. Dengan setiap pagi aku layan America's Next Top Model (Season 17).. Come on mannnn, ANTM ni dari season 1 aku layan.. Desperate Housewives lagi, Got to dance UK. No wayyy..!! Aku kena korbankan semua ini. Tidakkk :\

Dan tidak ku lupa juga, rancangan kartun kesayanganku.. Especially, Oggy and the Cockroaches, Tom and Jerry, Upin dan Ipin, Boboiboy, Hagemaru dan macam-macam lagiii. Akak akan merindui kalian semua. Hhahahaha. Dramatic sungguh kau ni diana :D