Tuesday, June 19, 2012

Live your life to the fullest diana :')


Assalamualaikum.
Nampak tak muka aku dekat sebelah ni? Kelakar kan? Ni sangat epic candid by member aku. Time ni aku nak gelak dan dia terus tertekan capture. Ceit. Macam badak pun ada. Hahha, tak baik aku ni mengata diri sendiri :P

Actually takde apa yang aku nak ceritakan sangat pasal gambar ni. Cumaaaa... macam ade pain behind this happiness face..*Diana ni ayat nak meletop gittewww* Sakit yang tidak tertanggung oleh semua pihak. Sebab tulah ada peribahasa mengatakan "Berat mata memandang berat lagi bahu memikul". Dek kerana aku ni pun berat, maka bertambah-tambah berat lah lagiii. Hhahaha

"Berbumbungkan angkasa kelabu, lantainya bumi retak seribu, setiap langkah perjalananmu beronak berliku. Betapa berat mata memnadang berat lagi menggalas bebanan, belum sempat menitis ke pipi, tangisan kering sendiri." Aku ambik sikit lagu Wajah-Jaclyn Victor. Siapa yang tahu lagu ni. Adakah anda nyanyi bersama? Hhahaha.

Aku rasa sedih kerana pagi aku tidak seperti dahulu di mana aku bangun setiap pagi dengan keadaan yang gembira. Tatapi lain pula sekarang.. Bangun je pergi toilet, duk muntah-muntah.. Like every morning. Takde keroje lain gamak nyoo.. Yang tak berapa boleh nak blah tu, tengah tengok tv nak muntah, tengah baring-baring sambil dengar lagu You and I-Jason Mraz pun terus berlari ke bilik air. =________="



Ni lah salah satu dari simpton-simpton penyakit Gastric Ulcer, di mana loya-loya. Sakit dada, hilang selera makan. Sekarang ni sehari sekali je aku makan aku duk buat rilex.. Kalau dulu mesti ulang alik dapur ; bukak peti ais. Yang paling teruk ada setengah pesakit tu muntah darah (Alhamdulillah aku tak)

Yang paling teruk, bila malam je sakit dia makin membuak-buak pulak.. Sedangkan malam itu lah waktu paling afdal untuk aku tidur. Huhu.. Kadang-kadang dah sakit perut ni, aku main tidur je.. :')

Gastric > Gastric Ulcer > Cancer


Ni yang paling tak gemar. Uwekk. :D



P/S= Nur Sazielah binti Yusoff a.k.a Zie Insane (Sorry baby, kalau you baca blog I) Hhaha. Dia ni selalu pesan dekat aku macam-macam and paling marah kalau aku tak makan ikut waktu. Baik betul bini aku ni :P


-Diana-