Saturday, November 17, 2012

Cc : Farah Afiqah Sanusi



Assalamualikum and Hi everyone.

Aku di sini dengan bermulia hati nak bercerita tentang Farah Afiqah binti Sanusi, merangkap roommate aku di Cheras, Kuala Lumpur.

Al-kisahnya, Farah ni tersangat lah "CUTE" hahahahaha.*Farah, you knw what I meant , kan?* Hehek. Farah ni amik sama course dengan aku iaitu TESL.. Tapi kitorang tak sama kelas. *Hmm too bad* Farah sgt sweet the way dia layan aku, biasa lah aku ni kan gedik je lebih. sakit sikit tak larat, sakit sikit muka macam nak kena penyepak aje. Tapi tapi, farah suka manjakan aku. dia rajin sikat rambut aku. Wakakka, sebab aku malas. Serious sh*t weh, aku mmg pemalas tahap gaban nak sikat rambut, sebab rambut aku natural look. Ala- ala rambut Kim Kardashian gittuuwww. Eh ana asal makin merepek citer kau? Lari topik dah. Lol.

and here our picture dalam kelas Psychology. Well well, to be honest dear readers, kitorang ni memang macam ni dalam kelas Psycho. Sebab dalam satu kelas dia combined 4classes. Memang ada pulak yg nak focus bila dah rmai2 macam tu kan? lagi kami yg port kat belakang ni. Memang hanyut lah weh. Lulz.

Sebelum aku lagi merepek cerita benda yang takde kena mngena dengan tajuk baik aku ending kan cerita aku ni. Bye.. Thanks for reading :)

-Diana-