Tuesday, November 27, 2012

Rindu



Assalamualaikum and Hi everyone :)

It's currently 2.40 am now. and I still cannot sleep and I wish tak macam semalam duk tidur pukul 4 pastu bangun 8a.m tadi. Mama kejut "Nana bangun, pegi pasar jap" , aku pun "Okay jappppp. *tapi bergolek-golek macam ayam golek atas katil lagi*" Sebab tu ade quotes "I stay up late every night, regret it every morning and then do it all over again" .Haa, mcm tulah bunyinya. Haha Aku ni setiap hari rasa macam tu -.-

Okay, as here aku tak boleh nak melelap kan mata. Aku pun suka la godek2 tengok gamba2 lama. Hahhaha. Tiba jumpa gamba last day kitaorg before nak cuti sem ni. Ehem *Sedih jap* Habis je paper IT, Aku and Tyra tunggu si Biha ni sebab nak ajak p karoke. Habis je kitorang lunch terus bergegas ke pusat karoke. Yang gilanya, kitorang ni dengan memasing yang kesuntukkan wang boleh lagi nak karoke. I even texted my dad "Abah, amik nana lewat sikit eh? Nak keluar dgn kawan2. Last day lah katakan" Hahaha

Actually, before nak karoke ni, kitorang banyak sgt buat keputusan. Nak karoke ke nak tengok wayang? Haha. Duk memikio pasal tu pun smpai 15 minit aku rasa. Mana taknya, since masa tu weekend. So, kalau karoke satu jam RM25.00 , Kalau amik 2jam + Free 1jam. Tu yang sedap tu. Tapiiiiiii, 2jam dah RM50.00 semata2 nak  free 1jam tu. Aku yang dah kemaruk karoke dgn si Tyra ni pun menghasut la si Biha. Wakakakaka. Melayang duit kitaorang~ tapi takpe, We had so much fun :)


Time ni kitorang bertiga je yang p karokenya. Farah tak pergi dek kerana dia dah kena balik penang (Bus dia pukul 3 kalau tak silap) . 3jam karoke pun rasa macam tak cukup, rasa macam tak puas je nyanyi. Hahaha. Macam la suara sedap sgt aku ni. Perasan lebih.

To Biha & Tyra- korang ingat tak time karoke kita semua buat apa? Hhahahahhahahaha. Serious weh, sampai bebila pun aku takkan lupakan pasal kata2 aku yang "Limited Edition" tu , tapi.... Aku lah orang pertama yang buat punca korang pun terikut sama.

-Diana-