Sunday, November 25, 2012

Hotel Transylvania



Assalamualikum and Hi everyone :)

Hm, Okay. about last 2 days aku ada tengok disebalik tabir untuk cerita "Hotel Transylvania", aku rasa cerita ni sangat cute and kelakar. and I am thiking of ajak le 'Boyfriend' to go out with me. ONLY me and him. Hehhe. Ajak boyfriend tengok cerita kartun? Apa salahnya and Yes, I did it before. Nasib baik dapat boyfriend yang layan kartun. Wakakkaka.


Le father Adam Sandler yg pelawak tu and for his daughter. Selena Gomez, Oh maii oh maiii. mesti comel gandingan dorg kan? Hehe . Aku yg ter-over-jap.



Shooooo cute, Kannn? Apa yang aku tengok cerita more to father and daughter, macam bila anak dia dah besar anak dia ni macam nak kebebasan la and ayah dia ni sayang dia and want to protect her, Kot.


So here, I am thinking of ajak Abah a.k.a my 'Boyfriend' to watch together. Hihik. Abah aku ni still layan kartun tau. He even watch cartoon together with adik aku. Contohnya citer Tom n Jerry harituh, bukan main lagi Abah dengan Hannan gelak. (Hannan tu my lil sista, Her fullname- Hannan Mahira) , Rasa macam nak ajak abah dating berdua tengok cerita tu. Hoho. 

*Sy mmg anak manja Abah dari kecik*

Me love you, Abah. Thanks for always being a good advisor for me , always be with me whenever I need ya. #Facts about Abah and I, He always the first person will knw after I broke up with someone, tell ya this.

-Diana-