Saturday, November 3, 2012

Cerita sakai.



Assalamualikum and Hi everyone.


Dah lama jugak la aku tak ber'blogging' ni kan? Does anyone here miss me? Ok thanks *Perahsannn*
Dalam masa aku dah banyak sangat tak berblog ni, aku banyak sangat benda yang nak di-share-kan.. Aku cuba duk cari masa. Tapi takda. So, here aku nak update sikit pasal kengkawan aku kat Cheras ni. Ekekek. Al-kisah bermula dengan cerita ni. kitorang ni kalau dah gelak sampai tak hingat dunia. Kadang tu dah pukul 4 5 pagi.. Tapi gelak tak henti-henti. Even time nak tido.. time dah baring2 tu.. Borak sakan lagiiii. Yang lawaknya ade je bnda yang nak di bual kan. *ini bukan cerita nya*

Kitorang ni kalau bab2 keluar. Number 1.

Hari tu kitorang ada la keluar pegi Melaka and Johor. Nak di jadikan cerita. Yakni, the three of us which are Me, Beeha and Tyra yg ade lesen kereta. So, gilir2 la drive. Farah takda lesen lagi *Hikhikhik*

Yang the best part was... When aku yg drove, of course la Beeha duk sebelah aku yang duk menemani aku straight from Melaka to Johor (Tyra and Farah duk membuta kat belakang) -.- OK. So, biasa la bila dah semua teenagers kat dalam kereta. Kepoyoan pon melanda. Yakni, Kitorang semua memandu dengan kadar bahaya 120-160km/j . Bukan 110 lagi dahhh.. Nak bawak laju2 pon tak boleh kereta dah goyang. Pffttt -.-
Yang lawaknya, aku igt lagi time aku tgh drive. Tiba-tiba ada pemandu motor yang menaikkan kemarahan aku & Beeha. Lantas tangan aku laju menekan (hon), ade ke patut moto tu nak lumba dengan aku? Kalau dia bawak superbike ke sedap la jugak dia bajet dengan aku.. Kan? dan yang membuatkan Tyra yang sedang nyenyak ketiduran di belakang terus terjaga dan berkata "Laaaaa, Aku ingat korang yang kena hon.. *muka mengantuk*
Aku terus gelak dengan Beeha > then aku stopped dekat Pagoh jap untuk buat apa yg patut. Ekekek..

So, time dah sampai KL. Kitorang semua duk baru teringat pasaii speed trap.. Lantas semua cuak sehingga lah ke hari ni.


Bukan tak nak upload gamba kat Melaka n Johor. but the saddest part was.... Farah dah ter-delete-kan gamba tu dekat phone Tyra. Since, tyra ni used Samsung Galaxy SII sah2 lah gambar dia cantik2 kann? So, takde back up file. Tadaaaa~ *Farah jgn marah aku* Ekekekke

-Diana-