Saturday, November 17, 2012

Gain weight balik ke?


Assalamualikum and Hi everyone :)

Aku kebosanan dek kerana tak tahu nak buat apa. On Twitter kawan semua tak on.. Facebook pun sepertinya hambar. So, aku pun mencari idea untuk menghiburkan hati dengan cek balik gambar2 lama. Ceh, takde lah lama sgt those photos were taken last week kot. Before kitorang semua balik (cuti sem). #SadbutTrue I missed them, my housemates.

Sejak kebelakangan ni.... Ramai yang tegur pasal pipi aku semakin naik. Walhal , hari tu aku asik tak habis makan dek kerana terkena keracunan makanan. HAHAHA. Ok ni lawak *Beeha and tyra kalau korang baca ni, korang tahu apa maksud aku :P* K dah, aku pun memulakan analisa dengan tengok gambar2 aku yg latest gittuww. Hahha. Ternyata YA. Kebarangkalian, aku tengah happy kot. Ehem, happy lah sgt?

Erm, nak dijadikan cerita around last two weeks yang aku terkena "keracunan makanan" tu, Apa yang aku makan semua tak habis. So, ending nya aku bagi lah kawan2 aku or terpaksa dibuang. Huhu. Kalau tak kan, aku ni lah penghasut no.1 dalam rumah tu, bila pegi kafe /  kantin je.. kawan aku yang tak jadi nak makan pun terus termakan dengan hasutan aku "Eh, korang tak nak mkn ke? amik sikit je. sedap ni" asal bila malam aku duk bising "Weh, lapar la." tengah2 malam tu pun duk lapar aje. Kalau melantak tu sebanyak boleh. Haha, seriously, tak percaya p la tanya kawan2 aku.. Aku ni makan macam mana. Kalau bawak aku ni p mana kenduri tak rugi tau, semua benda aku bedal. HAHAHAHA.

Tu lah, tak habis dengan makan, orang lain semua duduk rehat2. Aku makan lagiiii. Aku rasa time ni aku dah nak sihat sikit. Ekekeke

And I really miss this moment, the moment ade seorang pakcik pelik duk ushaq kitorang lama gila sampai dalam kepala hotak aku duk pkir "Aku nak gelak ke? Nak buat muka cuak" . Tapi sampai satu tahap aku tak boleh tahan aku terus burst into laughed. Mana taknya pakcik tu duk pakai baju dah macam pekerja kat LRT ni, buat muka serious duk usha kitorang macam kitorang buat salah. Masalahnya bila aku pandang dia balik, dia stick with his eyes dekat kitorang. Serious lawak. Aku ni kalau nak gelak , aku lepas je tak fikir pun tu public ke tak. hihikk Erm,pakcik tu umurnya dalam lingkungan 45-50 macam tu. Apa-apa pun thanks Pakcik you really made my day :) *giggles*

Okay, berbalik pada cerita kita tadi. Aku ada some photo yang aku nak eng-kau-orang patut tengok. :)



Haa, kan? Aku rasa dulu takde lah pipi aku macam ni sgt. Hmm, entah lah.. ke perasaan aku je? Hahhaha. Apa apa pun thanks to Allah kerana kurniakan aku cukup sifat , cukup makan minum. Amin :')

-Diana-