Friday, December 14, 2012

Kegilaan ku terhadap Johan.



Assalamualikum and Hi everyone.

Hari ni aku nak cerita pasal kegilaan ku terhadap Johan. Well, kalau nak cakap keobsessan macam melampau pulak kan? Hihik.

Sebut je Johan, siapa tak kenal kan? Kalau tak kenal tu, takpe la. Nak buat cemana, katak bawah tempurung barangkali. "Oh my Ana, you are sooo MEAN." hehe . Dekat rumah aku banyak dvd-dvd cerita yang Johan berlakon. Kalau time aku tengah sengkek aku paw la mama beli cd. Kalau aku ada duit, aku sanggup pakai duit aku sendiri beli dvd tu semua. Contohnya, Raya tak jadi, Bujang terlajak. Aku tak penah bosan tengok cerita2 dia. :P

Pastu apa2 ayat Johan, aku suka komersilkan dekat hostel aku. Sehingga terkadang tu kawan2 aku pun terpengaruh dengan pembawakan aku. Hehe. And yeah. Tak silap aku masa last year kot, ke tahun bila tah. Kan ada cerita Super Lawak Fc.. Korang ada tengok tak? So, cerita tu diorang shooting berdekatan rumah aku la. Heh heh. Aku still ingat lagi, di suatu petang time aku dengan akak aku pegi stesen minyak dekat rumah kitorang. Tiba2, aku nampak Johan. Aku terus cakap dekat aku, and then kitorang gelak2 + Malu. So, time aku keluar dari kereta aku duk ushaaaaaaaaaaa je Johan dengan harapan dia pandang balik. Hihik. Pastu, tiba2 dia pandang. plus dia senyum lagi dekat aku. Untung dia tahu aku ni peminat dia. Haha. Dengan mengadanya, aku reply balik senyum dia. Bagi aku, Johan memang terbaik, sebab dia tak sombong dengan fans dia ;)

Berbalik balik pada cerita asal kita, aku ni sangat la peminat setia Maharaja Lawak. Tapi tadi di sebabkan aku ada hal sikit. So, aku macam terlambat sikit dapat tgk MLM. Heheh. Aku duk tunggu2 mana Jozan ni. Sehinggalah aku tak puas hati. Aku terus call Beeha. Hhehe.

Me- Weh, kau tengah buat apa?

Beeha-  Takde buat apa tengok Maharaja Lawak la.

Me- Oh ye ke? Jozan dah sudah ke belum eh?

Beeha- Belum lagi, lepas R2 ni.

Me- okay, thanks tau.

Beeha-  Tu je ke kau nak tanya?

Me- A'ah. sebab tadi aku ada hal sikit, takut terlepas.

Beeha & Me - Hahhahahahah *gelak sakan* pastu Bye.


And yeah, Lawak Jozan tak pernah menghampakan. Hihi. K la. bye. Thanks for reading my entry yang bosan tahap hantuk kepala dekat desktop ni -.-'

-Diana-