Thursday, April 26, 2012

I wish I could have twin sisters.




Hi everyone.


Last night I watched Jack & Jill. Suddenly something popped out on my mind "Ah, how I wish to have twin sisters.".. Serious lah weh, aku tengok cerita tu , diorang duk cakap "She's like my only my best friends.", "She's everything to me." "When we were small, we had our own language." Ehh, best kan? Kalau aku ada kembar, memang seronok laaa.

But that's okay I have a sister.. She's like everything to me.. Kakak aku tuh la tempat aku cerita dekat dia macam-macam, even though now she's staying at Shah Alam, aku dekat ceruk Rawang ni.. kitorang still call each other.. Kalau masing-masing tkde kredit, message je lah termampu. Hahha. Sometimes, dia call aku just nak cakap "Tengah buat apa? Btw, nak beli tak contact lens? Jom kongsi duit, beli banyak dapat harga baik." Lol. Kakak aku tuh kalau ada apa2 benda best je mesti dia ajak kongsi duit. -.- Hahah




Cerita ni sumpah lawak.. Adam Sandler pulak kann? sampai pukul 12.30 jugak la aku layan cerita ni, pastu terus tidur. Hahaha.. Cerita ni masa 11.11.2011 kan? Aku rasa agak loser lah sebab tengok cerita ni lambat, time tuh Aku dah nak SPM.. So, mana la ada time nak pergi wayang ke apa. Haha :D


P/s- This movie is worth watching.


-diana-