Wednesday, April 4, 2012

Counting the days

Endless Love....


Assalamualaikum people.

Hari ni aku seronokk sgt sebab hari ni 5th April and lagi 4 hari ada cerita baru nak keluar. cerita yang akuu duk tunggu2 sekian abad ni. Cehhhhh , Citer philipine.. Endless Love, pelakon yang aku suka, Marian Rivera and Dindong Dantes.. Ahhhhh, sgt tak sabar..




Marimar

Kalau korang yang jenis gemar cerita filipin ni, Igt lagi tak cerita Marimar? Adoiii, citer tu dulu lah aku duk sukaaa gila, sampai aktiviti petang aku tergendala.. Kalau setiap hari rabu ada koko, mana aku penah pergi sekolah, Aku sanggup duk rumah dari pegi koko. Hahaha. pastu siap hasut lagi kawan2 aku baik stay kat rumah dari pergi koko. HAHA, Sampai membe aku Syazwina pun tiba2 minat cerita tuh sebab aku asik cerita je kat sekolah. HAHAHAH. Pengaruh buruk betol aku ni kat skola :P



P/s= Aku seronok sebab cerita Bella Calamidades yang tah apa2 tu dah nak abes. HAHAHAHHA *Evil laughhh


-diana-