Sunday, April 1, 2012

The Vow

Hi there :)


Hari aku keluar dengan abang botak aku.. Kitorang jalan jalan jalan jalan jalan jalannnnnnn.. Pastu pergi tengok wayang.. Tengok cerita yg aku nak sgt tengok. HUAHUAHUA *Evil laugh.. Kesian org tu tk dapat tgok cerita dia, dah lah last time kitorang keluar tengok ceita aku jugak The Lorax . Nanti kita tgok cerita awok pulok okengg? :)

Cerita ni sgt worth watching lah bg aku, Sbb sedih.. Aku kan suka benda sentimental ni,. hihikk





Citer ni was okay and nice, Aku rasa mcm nak nangis, tapi masih boleh di-tahan-ni.. Memandang kan Hafiz ada kat sebelah. Haha.. Yela, mana taknya, perempuan dalam citer ni hilang ingatan.. But lelaki ni still buat macam2 nak bg perempuan tu igt balik and fall in love balik dengan dia. Awww.. dan cerita ni based on true story :'')


-diana-