Tuesday, April 10, 2012

Second Class.

Aku dulu selalu berangan dapat bawak kereta takde bumbung.. Pastu bawak laju-lajuu sambil nyanyi lagu Ella-Retak :P




Assalamualaikum wahai hamba-hamba Allah :)


Aku baru balik dari kelas memandu ni, second class.. Pkol 2-6ptg.. Ok sumpah penat dan panas.. Berbelang tangan & muka aku -.-"

Yang second class ni cikgu yang lain la. Tapi sumpah best dengan dia.. Sebab dia tak kesah aku bawak lajuuu. Time dia datang rumah aku, dia datang naik Viva, Erm, Viva susah lah untuk baru2.. Pastu aku dah dapat sesuaikan, Laju je aku bawak. Hahha. Then, dah sampai litar tu dia suruh aku pakai kancil jee :( *Ceh demand kau diana* Aku byk practise kat bukit la, Alhamdulillah makin okay la, dari time first2 kelas tu kan? Asik mati je.. Sampai aku pun dah muakkk :D

Pastu tadi time nak balik pakai kereta kancil je. hihikk. Guess what? Aku bawak balik tadi 80-90km/j.. Fuyooo fuyoooo. Pastu cikgu aku cakap.....

Cikgu- "Awk tadi ckp takut, ni smpai 90 bawak.."

Me- "Saya takut dekat traffic light yg ada bukit tu jeee.." Pastu sengih aku *HEH*

Sumpah cikgu tu best sebab aku bawak laju pun dia tak bising.. tapi tadi dia ade pesan kat aku..


Cikgu- "Nanti time JPJ test tu bawak kereta pakai 2 tangan ye? Bukan 1 macam tadi.. Pastu tak boleh lebih 60km/j"

Me- "Ya, sy faham.. tadi tu rasa macam bosan je bawak lmbat.."

Cikgu- "Biasa lah, jiwa remaja"

Hahah, okay.. Sumpah best dapat cikgu tadi tu.. Aku dengan time tengah bawak kereta laju-lajuuu tu, siap nyanyi lagi lagu "Jangan Pernah berubah- ST12" Yelaaa. sekarang kan tengah kecewaa :')


-diana-