Thursday, April 19, 2012

Pffttt

Hi people.

Sebenarnya aku banyak gila babes nak tulis dekat blog aku yang tak berapa nak ramai followers ni kan. Banyak yang terjadi these past few days, biasalah kan aku ni kan banyak cakap sampai kadang-kadang aku pun tak faham dengan apa yang aku cakap. Huahua Betul apa..!! Masa aku form 2 kan, Aku ni memang kecoh lah jugak.. Pastu nak dijadikan cerita time aku sampai dekat sekolah aku demam tapi nak buat macam mana kan? Sebab aku dah ade dekat sekolah pastu masuk jelahh kelas as well, terletak je aku duduk atas kerusi aku terus letak kepala atas meja and konon-konon nak tidur laa.. Aku punya port memang terbaiklah duduk belakang sekali sebelah tingkap.. masuk lah angin sepoi-sepoi bahasa. Hihikk.. Time tu membe aku Asneny yang duduk sebelah aku.. Yang lawaknya cikgu Geografi aku ni masuklah kelas kan sebab tu time dia.. Tiba-tiba dia cakap "Eh, kenapa kelas hari ni diam?" , Pastu cikgu aku tu cakap lagi "Asneny, kejut diana tu.. Jangan bila waktu saya dia nak tidur pulak.. Selalu bersembang ajee.." Membe aku pun balas "Diana demam, cikgu." Then cikgu aku terus ckp "Oh, patutlah hari ni lain."

Hek elehhhh, Aku tahu lah aku ni banyak mulut kan.. cikgu aku suka tuduh aku ni ketua bersembang .. Eh, Jangan main2 tau even nakal-nakal aku dalam kelas tuh pon aku ni adalah Pengawas Solat tau.. (Siap dapat anugerah lagi) Memang lawakk.. :D


Masa aku sekolah rendah dulu, aku sekolah Assunta (Girl school) lahh.. Pastu aku igt lagi bila Abah aku pergi sekolah aku macam Open Day tuh kan.. Cikgu aku complain dekat Abah---> "Anak tuan ni pelajaran okay, tapi dia suka sangat bersembang.. Bila saya tukar tempat dia.. Dia boleh borak dengan orang baru tu.." Ni according dengan apa yang abah aku cerita dekat aku lah. Huahua. Agaknya cikgu aku mesti dah meluat nak tukar kan tempat aku kan? Hahaha

Okay lah byeeee :)

P/s= Eh, korang percaya tak sebenarnya aku bukan nak cerita pasal ni? Hhahah. Lari cerita dah -.-


-diana-