Monday, April 30, 2012

Yeay. Finally..



Assalamualaikum everyone :)


Ni nak story mory sikit, mama aku kan dia dah bagi aku bawak kereta dia.. Fewitttt.. For the time being lesen P aku belum keluar (Rabu ni keluar).. So, mama ckp "Nana boleh bawak sekitar sini je" which means pergi kedai yang dekat-dekat lah tu.. Sebab lesen tak keluar lagi kann.. Okay okay, tadi pun pergi kedai aku bawak la, mama duduk sebelah.. Hemm, mama duk bising-bising.. Padahal bukan salah aku, salah moto tu lah bawak motor melawan arus. Stupido betol -.-"

Mula-mula takut jugak nak bawak sebab mama pakai Waja. Aku risau jugak sebab kereta tu kan macam besar/lebar.. Hihikk tapi Alhamdulillah everything went very well. Mama punya Waja kan auto.. Memang terbaik laa *Thumbs up* Tapi kaki ni asik nak pijak clutch je. Hoho -.-"

Kbye, Tu je nak cakap :D

-diana-